ІНФРАСТРУКТУРА





Менеджмент – це мистецтво досягнення цілей в умовах обмеженості ресурсів.
Терри Гибсон
Паспортизація території
-
Загальна характеристика округу
-
Категоризація населення
-
Адміністративний поділ округу
-
Основні інфраструктурні об'єкти
-
Основні промислові та бізнес об'єкти
-
ЗМІ, друкарні, рекламні агенства
-
Громадські та профспілкові організації
-
Релігійні громади
-
Лідери Громадської думки (ЛОМ)
-
Соціологія
IT-структура
-
IP-телефонія
-
Віртуальна АТС
-
Підбір оргтехніки
-
Підбір комп'ютерної техніки
-
Підбір комп'ютерної техніки
-
Хмарне зберігання даних
-
Резервування даних
-
Аутсорсинговий контакт-центр
-
CRM
Робота з даними
-
Організація системи зберігання/архівування
-
Наповнення бази даних
-
Верифікація / нормалізація баз даних
-
Категоризація населення
СТРАТЕГІЯ




«Якою б гарною не була стратегія, час від часу треба поглядати на результат»

Уинстон Черчилль
Стратегію виборчої кампанії можна розуміти як її основну спрямованість: голоси яких груп виборців мають бути віддані за кандидата, які мають бути вагомі підстави для цих виборців проголосувати за цього кандидата, які повідомлення та через які інформаційні канали слід до них доносити, як правильно розпорядитися завжди обмеженими. ресурсами виборчої кампанії на вирішення цих завдань.
Розробка стратегії виборчої кампанії, її спрямованості має супроводжуватися розробкою сценаріїв реалізації цієї стратегії, тобто. укрупнених описів одного або декількох варіантів реалізації, розгортання стратегії в часі з урахуванням ресурсного забезпечення та можливої протидії конкурентів та середовища, в якому розвиваються події. Сценарій стратегії виборчої кампанії, як правило, містить опис ключових моментів та періодів виборчої кампанії, а також завдань, які мають бути вирішені до цих моментів та протягом цих періодів.
Стратегія виборчої кампанії завжди є конкретною, вона розробляється для конкретного округу, конкретного кандидата та конкретної виборчої кампанії. Некритичне перенесення навіть успішної стратегії з одного округу в інший, повторення кандидатом навіть власної стратегії, яка принесла успіх кілька років тому, знову до успіху, швидше за все, не призведе.
Для розробки точної та реальної для виконання стратегії виборчої кампанії необхідно знати реальних суперників кандидата, їх ресурси та плани, знати особливості конкретного округу, а також які основні події та заходи кандидата та його суперників будуть проводитись у її ході. Професійна та якісна розробка стратегії виборчої кампанії має проводитись на основі результатів об'єктивних досліджень: експертних опитувань, глибинних інтерв'ю, фокусгруп та анкетних опитувань. Залежно від завдань стратегічного планування та наявності ресурсів деякі з методів збору інформації можуть не застосовуватись, але з урахуванням цілком ймовірного зниження достовірності висновків та обґрунтованості стратегій.